Utplassering dag 3

Dag 3 hos OJ! startet klokken 08.00-14.45. Jeg kom på jobb og de hadde ikke lagt en helt konkret plan for meg denne dagen, men det var fortsatt mye å gjøre som tok hele dagen.

Med en gang alle hadde kommet seg på jobb ble jeg satt i gang til å sette opp tre halve hyller til sånn at de fikk bedre oppbevaringsplass og bedre oversikt over hvor de forskjellige produktene de har står. Det er ei til som har utplasseringsuke der jeg er så vi jobber litt sammen. Vi sorterte puter og satte de opp i hyllene, vi satte på putetrekk og sorterte de forskjellige putetrekkene i farge, størrelse og pris. Putetrekket fra House Of Hackney kan koste over 3000kr og har sine helt egne innerputer.

Denne dagen gikk mest på å rydde og sortere. De har nå 5 hyller med puter og har enda ikke fått på plass alle putene. Mye av det som stod på gulvet foran hyllene er nå plassert på sine egne hyller for å få bedre plass på gulvet til å gå, så i stede for at det kun var plass til å gå en og en om gangen er det nå plass til nesten tre i bredden. Det er mye ryddigere og mer oversiktlig nå enn det var da jeg kom.

Jeg støvsugde gulvet når alt var fjernet og det var en god del mye støv der etter alt som stod der. Jeg fortsatte innover i lokalet og der er det enda like overfylt som da jeg kom pluss enda mer. Det kommer alltid nye varer hver dag og det fyller opp store deler av lokalet så det er veldig smalt å gå flere steder. De setter bare ting fra seg der de ser det kan være en liten plass tilgjengelig. Det kom omtrent tre nye leveringer av varer i dag og mye av det er store ting og tunge. Jeg berte inn de fleste varene som det kunne være plass til inne og pakket de opp og krysset av at det var riktig vare og antall.
Det blir en del turer i søppelen med all pappen som blir igjen etter å ha pakket opp varene. Tror jeg gikk minst 15 ganger att og frem for å kaste papp og plast.

Denne dagene gikk mest i rydding og sortering og tror de hadde godt av å få litt bedre oversikt over varene sine og faktisk kunne se hva de har av utvalg, selv om de kanskje hadde det fra før av.

Kommentarer

Populære innlegg