Utplassering dag 4

Dagen startet og sluttet til samme tid. I dag var det en rolig dag ikke så mye løfting og kasting.
Jeg startet dagen med å rydde på plass noen puter som hadde kommet tilbake på lageret fra et prosjekt.
Etter dette fikk jeg opplæring i nettbutikken der jeg hjalp til med å legge inn varene som skulle selges. Det gikk veldig fort å komme seg inn i systemet så det var "lett".

Da vi var ferdig med nettbutikken fikk jeg og hun fra ungdomskolen beskjed om å rydde i den ene lagerhyllen sånn at de fikk bedre oversikt over varene de har. Det tok oss faktisk resten av dagen pluss en matpause rundt tolv tiden. Det var en del varer og mye rydding ut og inn av hyllene for å plassere de så best som mulig. Til slutt ryddet vi opp søplet på gulvet og støvsugde og det ble mye luftigere og oversiktlig syns vi.
                          

Før


Etter









Nå ser jeg frem til siste dagen for da skal jeg være med opp på en hytte i Kvitfjell som jeg tror kommer til å bli knall rå når den er ferdig stylet.

Kommentarer

Populære innlegg