Utplassering dag 2

Dag 2 hos OJ! startet 08.00 og det var kontordag for meg. Det er veldig trangt mange steder og mye varer og produkter overalt som man skal prøve å ha oversikt over.
Bildene er kun for å vise litt hvor mye plass det er i lokale dems og det er ikke mye, er så vidt plass til å gå to i breddene på grunn av mye ting overalt.


 Jeg startet dagen med å pakke opp nye varer og krysse av riktig antall. Flytte unna litt og bytte plasser på noen ting for å få plass til det nye.

 Når jeg var ferdig inne ble jeg sendt ut for å tømme den gule bilen for søppel og produkter som vi hadde tatt med ned igjen fra Digeråsen dagen før. Det var å sortere papp, plast og produkter. Produktene skulle inn i lokalene igjen og plasseres der det var plass. Pappen skulle flates ut og brettes sånn at de ble enklere å kaste. Før jeg rakk å tømme bilen helt for ting måtte Kristin ha bilen på et ærende.

Jeg ble med til Monter for å kjøpe noen hyller for mer oppbevaringsplass. Vi monterte til sammen fem hyller som skulle fylles med puter og pledd. Jeg vasket over hyllene før varene ble satt inn.


 Dagen varte til klokken 15.45 og jeg gjorde noe hele tiden. Var ikke mye til rolig kontordag, men det er sånn det er hos dem, de er overalt og farter rundt. Dagen i dag ble det mye løfting, rydding, og flytting av ting for å få bedre oversikt over de forskjellige produktene de har.

Kommentarer

Populære innlegg